Jutaan Terima Kasih Dato’ Seri Setia Hj Mufti Hj Shuib

Ketua UMNO Bahagian Ampang YBhg Dato’ Seri Setia Hj Mufti Hj Shuib telah meletakkan jawatan sebagai Ketua Bahagian dengan serta merta…

Terima Kasih diucapkan kepada Dato’ Setia atas jasa,pengalaman dan titik peluh yang dicurahkan khususnya kepada ahli UMNO Ampang….

Bakat pidato Dato’ tiada tolok bandingnya di Ampang..

jawatan ketua kini dipangku oleh timbalan ketua UMNO Ampang iaitu Dato’ Ismail Kijo

8 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

8 responses to “Jutaan Terima Kasih Dato’ Seri Setia Hj Mufti Hj Shuib

  1. Abd Razak Rashid

    Sudah sampai masanya orang2 melayu menolak UMNO dan menerima PAS sebagai parti utama orang2 melayu. UMNO sudah tidak relevan untuk orang mealyu masa kini. UMNO merobohkan surau, UMNO mengekalkan ISA, UMNO tidak mendengar bantahan orang melayu, UMNO menyebelahi kaum lain jika berlaku pergaduhan. UMNO merampas hak & tanah orang melayu tapi tidak kaum lain. UMNO mempunyai ahli2 yg bongkak, sombang & pemyangak. UMNO tidak menghormati Sultan. UMNO membiarkan MURTAD. UMNO menghalang kuliah AGAMA. UMNO menggalakkan maksiat. UMNO gagal menyelesaikan PATI. UMNO tidak membantu peniaga2 melayu berbanding kaum lain. UMNO mempunyai pemimpin yang syok sendiri. Dan 1001 lagi tabiat buruk UMNO yang menjadikan orang2 melayu benci UMNO secara perlahan dan menterjemahkan melalui PRU 12. T.Q

  2. pemudaumno

    bolehkan saudara kemuka bukti satu persatu mengenai komen saudara tu.?

    wassalam

  3. raskal

    dato’ setia

    minta tolong dato’ setia nasihatkan ketua pemuda ampang..si safarizul tuletak jawatan…korupsi tinggi dia tuh

  4. zull

    akirnya mereka tumbang juga mereka angkut bila berkuasa saya menolak umno parti yang zalim ini bila berlaku kes anwar ibrahim mana ada pe
    minpin umno peringkat atas membela beliau — sekarang kebenaran pasti datang ,,,,,,,,, takbir,,,,,,,,

  5. Kuntakinte

    Sdr. Abd Razak Rashid, kalau segala keburukan awak letak kan kepada UMNO hanya sekadar dengar cakap ulama kauorang yang masuk kampung fitnah orang aku kira tak hairan dah lama dah kerja korang macam tu, sebab memang itu yang dilatih oleh pemimpin korang, TAPI paling teruk dalam semua perkara yang teruk parti korang le PAS yang mengunakan Islam, yang mengunakan pakaian Islam, yang mengunakan janggut Islam hanya untuk mengutuk, mengata dan menfitnah orang lain tanpa bukti.
    Pru12 UMNO tak kalah sdr, yang dikatakan kalah Parti Cina dan India dalam BN seperti MIC, MCA, Gerakan dan PPP, parti korang pun ada yang kalah. jangan bangga sangat, Terengganu dulu PAS satu term je, kerja tak tahu rakyat bagi balik pada UMNO, kata orang bongkak, awak bongkak tak sedar ke.. baru menang sikit dan tuduh orang lain macam2, ada yang janji pun banyak yang kantoi.., ada yang jadi MB pun jadi lembu cina DAP, agkat sumpah Wallahhi, wabilahi, watallahi depan tokong india yang jadi speaker, mana maruah korang.
    Kalau tak kerana UMNO dulu dan sekarang bangsat le melayu termasuk le keturunan awak sdr. Abd Razak, biar tahu bersyukur, Allah takdirkan kita baru 51 tahun merdeka baru nak belajar jadi Negara Maju, untuk bawa kepada negara maju, pemimpin yang diatas tu le yang bekerja mati2 an untuk bawa rakyat kearah itu, awak setakat mengata dan mengutuk campur pula dengan Phd (hasad dengki) semua orang boleh buat, duduk rumah main dengan anak bini lepas tu pergi markaz PAS dengar ulama PAS yang tak maju tu kata gitu gini semua yang tak elok, balik rumah esok pagi pergi kerja, silap2 kerja kerajaan, makan kerajaan bagi lepas tu gigit tangan yang beri awak makan, petang balik kerja sambung balik aktiviti seperti biasa main dengan anak bini, lepas tu tuduh orang itu, orang ini dengan macam2 bahasa. kerja macam tu semua manusia boleh buat tapi orang tak buat sebab takutkan tuhan. sedar kan lah diri tu, setakat jadi orang Islam tapi maruah bawah tapak kaki kafir buat apa, baik mati dari kecil2 lagi tak susah kan orang, dosa pun tak ada.

  6. Kuntakinte

    Sdr. Zull, you tu kenal anwar setakat mana?, kita setakat kenal jauh tak payah le nak pertahan kan dia, saya cakap sebab saya kenal Hairani Nafis memang hansom orangnya dan lembut sikit, sekarang dah pindah duduk di Indonesia sebab malu dengan keluarga dan kawan2, dia tu dulu kerja di Puncak Niaga diletak oleh Anwar, dia mengaku dengan keluarga nya dan saya ada disitu bahawa dia memang dah@#&*%$.
    Nasihat saya balik le semula ke pangkuan kekasih lama iaitu UMNO

  7. AbangTuah

    Mr. Abd Razak Rashid..saya berbangga dengan awak..awaklah seorang muslim yang telah diasuh oleh Ulamak Parti Islam yang hebat tu…awak diasuh sehingga menjadi begitu KASHAF dan mata BASIRAH awak telah terbuka luas menembusi langit ketujuh..sehingga dapat melihat segala keburukan dan kesalahan pihak UMNO tanpa perlu ke mahkamah atau tanpa perlu bukti atau saksi. Eh..eh..martabat awak ni tiada siapa yang dapat tandingi…dan awak ni sebenarnya layak untuk dilontak ke Neraka yang paling dalam yang hitam pekat apinya kerana sudah di nyalakan selama 3000 tahun…dan sekarang ia menanti anda!!

  8. Soon Yoong Loong

    kah kah kah kah…. UMNO tepu!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s