Video Tun Dr Mahathir Yang Diputarbelit semasa pilihanraya

video asal yang di manipulasi oleh mereka yang cetek akalnya.

video ini juga memuatkan jawapan Tun ketika ditanya oleh wartawan mengenai video yang diputarbelitkan oleh pembangkang….

jangan mudah terperdaya dengan dakyah hitam PKR dan PAS

18 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

18 responses to “Video Tun Dr Mahathir Yang Diputarbelit semasa pilihanraya

  1. kmzauto

    putar alam laaa keadilan dan pas ni..
    cam haram…
    bengang tul aku

  2. pemudaumno

    insyaAllah ..banyak lagi rahsia akan dibongkar melalui laman web ini.

  3. raskal

    kesian jiran saya..penyokong pas…beriya2 beli cd tun ni…rupa2nya semua orang pas kene tipu..
    munafik tul laa penipu2 ni

  4. mat_surfer

    aku lagi kesian kat hangpa (orang umno yang sampai la dok umno lagi).. xkan hgpa xgheti pikiaq..sapa yang putar belit..pas & keadilan siarkan ja..yg pastikan mahathir betui2 cakap..mmgla dia x tgkap sendiri..tapi yg bg arahan sapa??tu pun xgheti pikiaq lagi ka???pikiaq pakai otakla..jgn pakai kepala lutut..dah terbukti anwar x bersalah..hgpa tu yg terpedaya dgn dakyah2 tv3 suku ngn RTBN..org ramai dah x pecaya la wei..tipu kuat..ghencing kuat..hanya org x cerdik ja yg terima bulat2..hgpa dok sokong umno dapat apa??ptptn??tol?bil api??air??setinggan??harga barang??rasuah??mat rempit??kecurian??jenayah??kehilangan budak??pengangguran??gaji??

  5. bodoh

    Yang tangkap DSAI memang polis dan masukkan dia dalam jail memang hakim. Tapi yang bagi arahan siapa? mestilah Firaun Mahathir tu !

  6. Dr M tu dah tua dan nyanyuknyer semakin menjadi2,apa dia kata melalui bahasa badannya memang betul dia yang aniaya DSAI,agaknya ALLAH lahir kan dalam hati sanubarinya jadi hidup gelisah atas kesalahan2 yang amat zalim pada masa dia ada kuasa,jangan jadi Kamal Attartuk di Turki bila mati bumi tidak terima dan di humban ke laut

  7. ifin

    ler…apa kejadahnyer ni…setakat nak bagitahu yang tangkap tu polis,yang bicarakan tu hakim, tu adik aku darjah satu pun tahu….bukak la minda …. cara mahathir cakap tu cara org tutup salah….

  8. apa ni? tak faham la apa org tua tu ckp? ko ni nak tunjukkan apa ha?

  9. Hahaha....

    Haha..punyerla beriyer…aku nak tgk pendedahan sebenar..ingat ayat dr m..di edit..ker..apa..rupenyer dia ckp polis yg tangkap..huhuhu…bodohnyer..korang..ni,, dulu kelas pemulihan ker…xpun plajar lmbam…macam tu ko kater pas n keadilan tipu…uishh xleh pk lah aku tahap gaban kebangangan korang ni.

  10. Saya amat menyokong sepenuh 100% apa yang saudara Raja Petra luahkan dalam rancangan di RTM1 rancangan Blog……Tahniah kerana beliau dapat menegakkan kebenaran demi ISLAM….Semoga Raja Petra diberi Rahmat oleh ALLAH……TAKBIR!!!

  11. mok

    Muslimah PAS-Prai,

    MasyaAllah.., kalau sampai tahap 100% tu sah la, memang fanatik. Kok ya pun, tapis-tapis ler juga.
    Oooo… PAS di Perai, Penang. Patut ler.
    Beriya-riya korang sokong LG Eng, apa dia bagi kat PAS, habuk pun tarak.

    Muslimah fanatik,
    Ada kau dengar tak tadi, si Peter idola kau tu menuntut kebebasan dan marah-marah sebab di negara kita tak bebas untuk orang Islam keluar dari agama untuk menjadi murtad. Ooo… 100% konon, muslimah ta*k kucin.

    Kau dengar tak idola dia Sweden, rantau sana kalau nak buat kartun persenda Rasulullah @ filem hina surah-surah Al-Quran, boleh.. bebas.

    Kau dengar tak dia menyampah dengan negara-negara Islam (teras perjuangan kau). Dia sokong pandangan pemikiran Barat bahawa negara-negara Islam adalah ‘neo-komunisme’. Astaghfirullah.. komunis tak ada agama la cek oi.

    Bagus juga RTM buat slot tadi, baru rakyat sedar dan dapat menilai peribadi si Peter ni. Cara berhujah yang arrogant, sombong dan bongkak. Tidak berhemah dan jauh daripada ciri-ciri insan beriman dan intelek.

  12. Battleship

    Memang patut la TDM humban DSAI masuk jel, DSAI ni kaki gadai…suka gadai maruah kita Petronas & Proton kat IMF…siapa cover balik, TDM jugak…PAS duduk buat ceramah agama boleh la, tapi maju tak jugak. Negara lain maju tindas islam cara PAS ni…Nak lawan musuh Islam kena Maju & Intelektual la.

  13. AbangTuah

    Memang benar Mr BattleShip, kita hendak jadikan Malaysia Negara Islam yang Maju, Dinamik dan World Class setanding dengan negara maju yang lain..PAS mana belajar semua tu…jadi pelawak dan pengadai prinsip dan dasar perjuangan hebat lah.

  14. Kuntakinte

    Macam mana lagi nak ajar korang ni orang pAS & PKR biar jadi umat yang tahu bersyukur dan bertaqwa, korang ingat setakat window dressing dengan pakai jubah, pakai serban, janggut tak cukur, baca dan ingat sepatah dua ayat quran dah boleh maju, tolong sikit… mana ada bangsa yang tengging dan bodoh negara dia maju.
    Si Mat suffer tu hai… itu pasal nya belajar tinggi2 mak bapak suruh pergi sekolah, pi ponteng kat bendang dan besar panjang baru sedar nak cari makan susah, mana ada free cik abang oi dalam dunia mana pun hang pi. hang dah tutup hati perut cakap apa pun tak guna, hang ni elok hantar ke Afghanistan jadi taliban disana, kutt nangih tak berbunyi, gaji hang tak kerja mana kerajaan nak bagi gaji, yang orang kerajaan duk kerja yang depa mengkedarah selama ni sampai anak depa besak panjang tu apadia, tol hang tak mahu cepat sampai bila hang nak pi kelantan hang jalan kaki lalu ikut hutan la tok sah dok pakai jalanraya pasai jalan tu kerajaan buat, PTPTN mana ada negara lain buat kecuali kalau anak depa nak belajar hang pi la sendiri pinjam dengan bank atau Inssurance company, kat Malaysia ni kerajaan tubuh ptptn, hang heran PTPTN buat apa kalau hang tak mau hang pakai la duit hang sendiri tanggung la anak hang belajar, kerajaan bukan paksa, hak tu hang sapu juga, Mat rempit tu pasai aku nak hakbak kat hang pasai dia anak2 orang lagu hangpa la yang lahirkan species mat rempit, anak mak bapak tak reti nak jaga anak asyik salah orang lain, pencuri salah orang lain hak hisap dadah salah orang lain, hangpa yang jadi mak bapak buat apa duk dengar ceramah agama ulama PAS hangpa je, pasai tu anak melayu tak maju dok tunding jari kat orang je sendiri tak jengok cermin, hak orang buat semua tak betui, yang hangpa sapu selama ni dari tok nenek sampai ke la ni hang pun dah besar panjang hangpa tak ambik kira, apa punya melayu. semua nak pree.

  15. AbangTuah

    Itu fasal serban dan ketayap anna ikut sunna rasullulah la..tapi fasal apa letak atas kupala anna betul tak tahu la…fasal apa warna putih pun anna betul-betul tak tahu la. Siapa ada tahu kasi tolong la sama anna.

  16. Mat rempit

    apa la PAS dengan PKR ..UMNO sokong mat rempit hang apa peduli..janji geng geng aku boleh merempit dah ler.. lantak ler korang PAS PKR..aku anak muda ..nak bebas .. nak enjoy SOKONG UMNO sokong BN.. HIDUP UMNO HIDUP BN..lepas merempit boleh nak mempretttt gadis gadis lak… bagus tu ..janji UMNO ROCK.. SOKONG UMNO SOKONG TDM..
    UMNO dulu kini dan selamanya ..hidup melayu

  17. singlebirt84

    hye cetek betul pemikiran orang sekarang. Korang tak sedar ker dulu Tun Dr Mahathir dia bertungkus lumus menjaga kepentingan orang melayu, ttapi pak lah senang2 jer jual orang melayu, sape2 yang nak bagi komen tu kaji dulu apa yang benar pastu baru buat komen. aku kesian betul kat Tun. 22 Tahun dia berjuang demi Malaysia, tapi ini yang dia dapat. Fikirlah, kalu kita ditmpt dia, apa kita rasa..Malaysia tak smpi 50 thn lagi akan jatuh kalu sume pentadbir negara asyik kumpul harta tuk diri sendiri dan anak menantu. Tak percaya Tungguuuuuuuuuu…

  18. Kuntakinte

    singlebirt84, keseluruhan ahli UMNO kuntakinte yakin masih sayang kan TDM dan saya secara individu amat sayang kan TDM, dia lah idola saya, Melayu gagah perkasa di mata dunia kerana TDM, dalam berjuta2 ahli UMNO mungkin ada yang tak setuju dengan TDM, malah ini bukan sekadar dalam UMNO malah dikalangan rakyat pun ada apatah lagi dikalangan pembangkang, ini satu perkara yang biasa dalam dunia yang fana ini. ada juga segelintir yang memberi komen tetapi tidak bermaksud untuk menghentam tapi sekadar di provok oleh reporter maka adalah terkeluar satu dua ayat yang tidak senang di dengar, walaubagaimana pun itu adalah hak dia dan pendapat peribadi mereka2 untuk bercakap.

    Kuntakinte lega apabila TDM mengatakan yang dia bukan tidak suka kan UMNO tetapi hanya pada Pak Lah, dia tidak akan sama sekali masuk ke Parti pembangkang dan sekiranya ditakdirkan bukan Pak Lah PM, TDM akan masuk semula UMNO, statement TDM ini amat melegakan saya dan ini bukti TDM tetap sayang kan UMNO, dan tindakan yang diambil sudah pasti TDM telah memikir semasak2nya dan kita menghormati keputusan beliau. TDM adalah NEGARAWAN yang tiada tolok banding nya.

    Dalam UMNO ada yang baik dan ada yang tidak baik, begitu juga dengan parti2 yang lain termasuk pembangkang atau pun dalam Persatuan2, Koperasi, Yayasan malah dalam Persatuan Khairat Kematian di kampung2 pun ada pemimpin yang baik ada yang tidak, jangan kerana marahkan nyamuk kelambu dibakar, jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga, jangan kerana seekor kerbau membawa lumpur, semua sekali terpalit.

    Dalam kes Khairy malangnya tiada sebarang pehak mahu pun pemimpin2 besar pembangkang yang membuat laporan polis atau BPR atau mana2 badan yang boleh dibuat untuk membuktikan semua yang berlaku mengenai kes projek dan berbagai2 lagi seperti didakwakan perilaku rasuah dan kroni menglibatkan Khairy agar tindakan dan siasatan boleh diambil, setakat mana khairy kebal berbanding dengan orang2 lain, sedang kan Anwar Timb Perdana Menteri pun kena, apa lah sangat Khairy, hanya Naib Ketua Pemuda dan sekarang Ahli Parlimen biasa. gunakan saluran undang2 daripada mengunakan pentas politik memburukkan orang lain yang akhirnya mendatangkan dosa.

    Pada pendapat individu saya, mungkin pendapat saya silap, apa yang berlaku, dalam penglibatan Khairy sebagai ahli perniagaan dalam membuat sebarang permohonan urusan perniagaan, Pegawai Kerajaan yang bertanggungjawab secara individu mengetahui siapa Khairy dan mempengaruhi pemikirannya diatas status dan kedudukan Khairy sebagai menantu Pak Lah maka permohonan beliau diberi keutamaan kerana yang berkuasa adalah pegawai kerajaan tersebut bukan khairy, dan dalam keadaan ini Khairy yang menumpang tuah atas status beliau sebagai menantu Pak Lah.

    Sdr. Sudah tentu Khairy tidak akan memakai basikal dan berpakaian lusuh hanya kerana tidak mahu orang membuat tuduhan liar kepada beliau dan Pak Lah, ataupun meninggalkan dunia perniagaan yang diceburi hanya kerana beliau menantu Pak Lah. kalau khairy miskin tentunya dikatakan Pak Lah tak pandai jaga anak menantu macam mana nak jadi PM, atau Khairy bodoh macammana nak jadi Naib Ketua Pemuda UMNO hidup pun susah, bagi malu PM je… berbagai persepsi yang akan kita dengar.

    Walaubagaimanapun UMNO tetap relevan, TDM tetap NEGARAWAN hanya kita tepuk dada tanya selera.

    p/s, anak beranak jadi Ahli Parlimen, Lim Kit Siang + anak, Wan Azizah + anak, Karpal Singh + anak tak kiralagi yang seorang jadi YB 2 kawasan , hai… politik2 kalau UMNO entah le bukan setakat tsunami politik, harus2 earthquake politik kut…

    takbir!!!! sebut lemah lembut nak ajar mai..
    Kalau benar seperti yang didakwa kuntakinte cadangkan gunalah saluran undang2, tidak akan terkebalkan kalau semua pemimpin pembangkang membuat lapuran bertubi2 kalau benar mempunyai bukti seperti apa yang didakwa.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s