Isu Songkot dimainkan oleh DAP tatkala isu minyak lebih baik utk dibincangkan

berita lanjut sila ke blog melayuangkat

2 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

2 responses to “Isu Songkot dimainkan oleh DAP tatkala isu minyak lebih baik utk dibincangkan

  1. Mamak Penang

    Salam,

    Dalam satu perkara mereka mahu Malaysian Malaysia dalam satu hal lain pulak Mahu kekalkan identiti kaum!.Mamak mintak Dr.Chen Man Hin beritau kat rakyat Johor “kami dengan ini engkar titah Sultan Johor dan tak akan memakai songkok dalam semua Istiadat Negri”!!!hebahkan semasa pilihanraya akan datang..kita tengok saja mereka ini akan dilantik semula ke atau pun kena tendang dengan rakyat Johor!!.Besar kepala la itu!!!.Kadangkala kita perlu insaf dan bersyukur kat kawan-kawan yang beri peluang untuk kita untuk menetap dibumi yang Indah ini.Ini cerita bagi betis nak peha!!!.Mamak suka pakai Tarbus dan tali pinggang hijau je!!!!.Wasallam.

  2. Kuntakinte

    Salam, Mamak!!!! diorang tak mau pakai songkok, sebab dah berjanji nak pakai ketayap, tapi bukan lagu ketayap hak mamak pakai tu, hak tu kalau pakai nampak handsome, ni ketayap hak tinggi kat tengah kepala tu, hak tu la DAP dok tunggu order sampai dari kelantan, tak sampai2 lagi maklumlah minyak dah naik lambat lah sikit sampai kut…

    Kafir harbi memang lagu tu mamak oi…. tapi puak tu nak buat lagu mana, marah pun sat…gi kena lutu hang tau.., simpan sat Islam dalam bilik rumah. Teresa kok dah panggang babi buat BBQ, sedap ka… menatang tu, botoi hijau pun dah ada, apa tunggu lagi, Yammmm….. sai… la.
    Pasai apa no… 5 ketui je dia panggang, kesian no… dia umpamakan geng2 dia kat negeri2 seperti Perak, Kedah, Penang, Kelantan dan Selangor lagu tu kut…..

    P/s Kesian kat puak2 tu…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s