Kroni Anwar Ibrahim Masuk Semula Ke KDEB Secara Senyap??

sumber dari GAP

klik utk imej yang besar.

3 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

3 responses to “Kroni Anwar Ibrahim Masuk Semula Ke KDEB Secara Senyap??

  1. Kuntakinte

    Salam, ish…ish…betul ke, debat baru ni beria2 si anwar tu kata nak perjuangkan ketirisan, kebocoran, rasuah, penyelewengan. korang jangan le nak fitnah anwar pulak lagi.

    tapi betul gak duit punya pasal, pusing kut mana pun kena kebas jugak, mana nak ter iman kan, usah kan duit, hak tu pun teman tak ter iman kan.

  2. ikankecil

    akum….
    hahhahaha…. betul 2……nk wat mcm ne…
    klu da bese 2 mcm ne pown msti nk wat gak…..alamaklum la….hish nabi x ngaku umat tu…
    hahaha…

    ikankecil berenang bebas…

    wasalam..

  3. hampeh

    ikan kecil berenang bebas amendanya…setakat berenang dalam akuarium ape nak buat aper.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s