11 Bahagian UMNO Sokong Ahmad Ismail

Seramai 11 ketua Umno Bahagian dijadual mengadakan sidang media di Georgetown, Pulau Pinang petang ini bagi menyatakan sokongan kepada Ketua Umno Bahagian Bukit Bendera, Datuk Ahmad Ismail yang kini menjadi kontroversi dalam isu melabel kaum Cina sebagai pendatang. Difahamkan sidang media akan diadakan jam 3.30 ptg ini.

3 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

3 responses to “11 Bahagian UMNO Sokong Ahmad Ismail

  1. ketua umno bahagian

    inilah kerja umno bila ada apa-apa semua sokong…dulu masa tun pun semua sokong last2 apa jadi pada tuan….semua orang buat dia macam sampah…..dalam hal ni kita kena tau sapa sebenarnya md.ismail…dulu masa anwar jadi Pengerusi Badan perhubungan umno p.pg, dia adalah orang kepercayaan anwar…dia juga macam nak masuk dalam seluaq anwar bila anwar balik ke penang…aku percaya ini adalah strategi dia dan anwar untuk pecah MCA dan gerakan supaya masuk PR….aku blh kompom abg md.ismail ni setiap malam ada tempat anwar ceramah….

  2. Salam,

    Tak faham langgsung dengan UMNO tanjung ini!.No.2 minta maaf…No.1 kata ia adalah pendirian induvidu…tapi bukan induvidu tapi 11 orang pak lah….pak lah!.siapa pengerusi UMNO penang ini?…..naik luat memikirkan UMNO tanjung ini!.Mana satu betul…silap-silap depa ini pedukang dsai kot?.Main silap mata dan tikam belakng punya polisi gaknya!.Wassalam.

  3. BakaL PM

    Najib punya pendirian tu sebenarnya yg individu … bukan datuk Ahmad… Semua org Melayu menyokong ucapan dan fakta datuk Ahmad… Permohonon maaf najib adalah permohonan maaf individu… media kena betulkan balik…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s