Ahmad Tak Perlu Minta Maaf

Semua 13 UMNO Bahagian di Pulau Pinang bersetuju dengan pendirian Ketua UMNO Bukit Bendera, Datuk Ahmad Ismail bahawa beliau tidak perlu minta maaf atas kenyataan yang dibuatnya berhubung dakwaan kaum Cina adalah pendatang.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri, Datuk Rashid Abdullah berkata, ini kerana perkara yang disebut adalah fakta sejarah yang tidak patut diragui oleh mana-mana pihak. – Utusan.

Advertisements

5 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

5 responses to “Ahmad Tak Perlu Minta Maaf

  1. Big8 Jr.

    Salam Pemimpin

    Saya menyokong penuh keputusan yg dibuat. Pemimpin berani pemimpin kami. Pemimpin penakut biar kami pula yg memimpin. Tolong letak jawatan kalau takut sangat.

  2. Salam,

    Tahu pun fakta sejarah…tapi nak berontak itu bukan caranya!.TPM dan Paklah sepatutnya berbincnglah dulu dengan depa yang tunjuk hero ini!.Baru buat keputusan bersama…itulah demokrasi dalam parti!.Ini ambil masuk ezam pun tak pakai bincang ambil muat kat lobi parlimen je!.Inilah masalah UMNO sekarang…orang kerdil pun dah piat telingga hampa!.Bulan puasa ini sabar sikit…buat keputusan biak bincang betui-betui dulu jangan-jangan ada pedukang DSAI di antara kamu tak?.Cuma tanya je bukan buruk sangka!.Wassalam.

  3. Nadrah

    Hehehe lawak ler Datuk Ahmad Ismail tak mintak mahap…

    Si Najib ni pi mintak mahap….. hehehe pelik kan?
    sebab aper…… ader orang tu nak jadi PM 2 thn lagi…..

    Umno… dulu, kini, selamanya mangkuk ayun….

  4. BakaL PM

    kita tunggula gamaknya kesudahan pemimpin yang lemah dan mudah diugut oleh puak2 kerdil tp berbahaya ini…. langsung xde ketegasan dan fikirkan sensitiviti org melayu… yg mereka pentingkan sensitiviti org cina … sepatutnya pemimpin yang mcm ni keluar jer parti pg join DAP atau gerakan kerana saudara mereka yg utama disana bukan didalam UMNO…. Biarkan UMNO dipimpin oleh pemimpin yang berani dan tegas seperti DR M yang digelar diktator tp org melayu serta seluruh rakyat sygkan beliau…. Fikirkanlah kami anak bangsa mu wahai pemimpin2 Melayu….Kami mengharapkan maruah kami dibela oleh kalian tp kalian sendiri yang merosakkan maruah kami dgn tunduk pd desakan kaum pendatang…

  5. Ahmad

    Tanya hati sendiri ada buat salah atau tidak. Kalau itu org berani cakap beranilah mengaku janganlah buat serupa kura2.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s