Terus terang je lah…

DSAI

1. bagitau jelah pada rakyat siapa 31 mp BN nk melompat tu…

2. jangan lah cakap sebab teresa kok jadi tahanan ISA benda ni tertangguh….

3. dia kena tahan, jawatan MP tak lucut pun…..

4. memula 16 sept kejap 20 sept…ni pulak kata esok satu negara kibarkan bendera…mana dapat duit belanja oi….DSAI….

5. kekawan kat PAS setuju ke pasal melompat ni??…camne ngan DAP…kenapa haji hadi tak datang semalam…????

6. Pernah DSAI pikir, 31 MP BN melompat sekiranya berlaku, ini melibatkan kesetiaan kepada parti. Tidak mustahil sehari je DSAI jadi PM, depa lompat balik masuk BN….lagi haru…

7. Apa jaminan DSAI tentang kestabilan politik negara bila jadi PM..setakat 1 je majoriti…macam mana nak stabil…??

8. Sudahlah DSAI….ingat Tuhan…kalau rezeki DSAI…adalah ..takyah lah nk bersekutu dengan orang lain menentang kuasa ALLAH…

Leave a comment

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s