Laman Web Datuk Seri Najib Tun Razak

sila layari http://www.1malaysia.com.my/v1/index.php

laman ini baru dilancarkan semalam.

Syabas Datuk Seri, sudah mula mengorak langkah ke alam cyber. walaupun terlewat namun ia tidak ketinggalan.

5 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

5 responses to “Laman Web Datuk Seri Najib Tun Razak

  1. Semoga laman web nie boleh menyumbang sesuatu kepada kita..biar terlewat asalkan ada usaha..

    Kepada abang tuah, mamak haji, apai, ikan kecil, sekupang dua dan member2 UMNO yang lain, sudi2 jugaklah menjengok buah minda nukilan Tun Mahathir @ chedet.com..Putera 81 pun kekadang ada jugak ke sana..tumpang2 post comment..nickname tetap maintain (integriti)

  2. Semoga konsep 1 Malaysia berjaya dihayati oleh bangsa Malaysia demi kesejahteraan dan pembangunan negara.

  3. WaliIslamiah (sekutu pemisah selatan Thailand)

    untuk pengetahuan anda semua 1 malaysia beerti 1 yang sia-sia .hidup pas

  4. mopimopopopo

    WaliIslamiah (sekutu pemisah selatan Thailand)
    May 9, 2009 at 4:27 pm

    untuk pengetahuan anda semua 1 malaysia beerti 1 yang sia-sia .hidup pas

    Wei ko nie kenapa da suke hati beliau la nak buat satu Malaysia ke 2 Malaysia ke 3 Malaysia ke yang ko nak sakit hati apohal….!!!~~~Apa da……macam nie rupenye orang pas tak payah la taksub sangat orang berpolitik juga!!! tapi berpada-padalah……kalau ko dapat duit berpolitik takpe……nie sama juga kehidupan ko kais pagi makan pagi kais petang makan petang………”NENEK SELALU BERPESAN AKHIRAT HENDAKLAH DIDAHULUKAN KERNA KITA HIDUP HANYA SEMENTARA JADI BERINGATLAH SEBELUM TERLAMBAT WALLAHUALAM” Ok Be Good!!!!~~~~~

  5. erone

    1 malaysia bunyi nya cantik tapi hanya PM seorang berjiwa satu malaysia pemimpin di bawanya kebanyakan tak tahu apa tu 1 malaysia yang mereka tahu duit masuk kocek yang penting. bila dekat pilihanraya baru sibuk tabur
    janji. semua harta di bawa keluar negara bukan rakyat tak tahu tapi apa nak buat orang politik ini VVIP dan kebal. jadi untuk melaksanakan 1 malaysia ni tak kan tercapai. kepala o.k tapi ekor k.o

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s