PANAS..!! Anwar Sudah Berjaya Dapatkan Kerusi….

Advertisements

23 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

23 responses to “PANAS..!! Anwar Sudah Berjaya Dapatkan Kerusi….

  1. Panas!!!!! td ada dgr2 gosip Anwar akan menjd PM x lama lg kerana undian rakyat mahukan ANWAR menjd PM… Dijangka pilihanraya akan diadakan pd waktu terdekat ini di HOSPITAL BAHAGIA TANJUNG RAMBUTAN…… Pesakit2 tanjung Rambutan mengundi Anwar menjadi PM kat sana atas dasar belas kasihan takut kempunan nanti dgn syarat malam2 jgn merayap kat katil diaorg… Diaorg dah order sluar dalam yg ketat2….. Berjaya jgk akhirnya jd PM walau pun kat Hospital Bahagia….

  2. Memang aku setuju sangat pasal “kerusi” dengan “kabinet” tu..nak2 plak mcm orang mcm DSAI..tak layan la kerusi murahan mcm kat kot mamot @ ikea..mesti terra design ka..fella design ka..pasni pengikut2 DSAI boleh ikut sekali yer..pi tanjung makan rambutan!!!!

    p/s: Kalau pi Tanjung Tokong boleh jugak jumpa mamak haji 🙂

  3. buat semua pembaca blog…
    Datuk kpd saudara Big 8 telah kembali ke Rahmatullah semalam… Sedekahkanlah Al Fatihah semoga rohnya diberkati Allah… Salam

  4. pemudaumno

    takziah buat saudara big8

    -pergerakan pemuda umno jalan enggang

  5. Al-Fatihah

    Ya Allah, Kau tempatkan lah roh datuk sahabat seIslamku ini di kalangan para mukminin yang akan mendapat kebahagiaan syurgaMu di akhirat kelak..lepaskan dia dari azab kuburMu yang tak terperi itu, kerana kami adalah hambaMu yang lemah dan tidak berdaya..

    Buat Big8..semoga bersabar dan jangan lupa disedekahkan Al-Fatihah dan Ayatul Kursi setiap malam selepas berbuka yer..take care bro

  6. Assalamualaikum saudara Big8,

    Mamak Haji sedekahkan Al-Fatihah….semoga Allah mencucuri rahmat keatas roh arwahnya!.

    Ya Allah,Engkau adalah Tuhannya dan Engkau menciptakannya dan Engkau menunjukinya kepada agama Islam dan Engkau mencabut ruhnya,dan engkau lebih mengetahui rahsia dan penjelasanya.

    Kami memohonkan ampun,maka ampunilah dia…amiin!,

  7. roslan ibrahim

    sblm bercita-cita nak jadi pm, anwar patut muhasabah diri dulu berapa ramaikah mp pakatan yg benar-benar sukakan dia. kalau dlm pakatan pun dah bertelagah siapa bakal jadi pm, mcmana nak jadi pm. tgk BN , semua setuju pak lah jadi pm dan lepas ni semua setuju pak lah kena step down paling cepat bulan 12 ni

  8. AbangTuah

    Salam,

    Tahziah buat Big8, Al Fatiha.

  9. ijam

    YA ALLAH,

    DENGAN LIMPAH KURNIA DAN BERKATMU, KAU SELAMATKANLAH PERJUANGAN DSAI DAN PR DALAM USAHA MENUJU PUNCAK PEMERINTAHAN NEGARA SETERUSNYA MEMBERSIHKAN NEGARA DARIPADA TANGAN2 CELAKA

  10. penyapoo

    Salam takziah saudara big8 n family

    Al-fatihah

  11. Salam Ijam

    Nabi S.A.W melarang umatnya mendoakan kecelakaan kepada umat Islam yang lain, kerana walau berbezanya pendirian kita tentang politik duniawi, kita tetap saudara seIslam..

    Jangan kotorkan doa kepada Allah dengan perkataan yang kotor..ibarat menunding jari, telunjuk hanya satu, tapi jari berbalik sampai empat..kata orang Islam yang lain celaka, empat kali ganda hang dicelakakan..insaflah

    Aku tau budak2 pembangkang nie kurang adab sopan, kuat merusuh, menghuru harakan keadaan..tapi sekurang2nya hormatlah sikit pada arwah datuk Big8 yang baru pulang ke tempat asalnya..kalau tak mau sedekahkan Fatihah pun tak payahlah nak doa kecelakaan orang Islam lain..kalau dah rajin sangat nak doa tu, minta doa supaya Allah kurniakan seorang pemimpin yang terbaik, kerana Dia sahaja yang tau siapa pemimpin terbaik..itu pun kalau hang percaya Qada’ & Qadar la..

  12. allahuakbar….

    assalamualaikum saudara big 8 ..salam seperjuangan.. biarkan lah… redhokanlah… kerana ini adalah ketentuan dari allah swt… dia maha mengetahui.. dia berkehendak… begitu juga kita sampai masa akan tetap menurut kehendaknya… apapun teman percaya miker juga seorang yang berhati perjuang… ini adalah masa nya ketabahan hati seorang pejuang bangsa diuji…..biarkanlah

    pemergian di bulan ramadhan al mubarak… relakan dgn tenang…. insyallah

  13. Betul kata sekupang dua tu..ustaz aku bagitau hanya orang yang terpilih je meninggal dalam bulan Ramadhan nie..lepas azab kubur..cuma banyakkan bersedekah..basahkan lidah dengan kalimah Allah..Big8 pun dapat pahala, arwah pun tumpang senang..wassalam

  14. Big8

    Salam Semua,

    Terima kasih kpd semua. Diharap semoga perpaduan sesama Islam semakin teguh.

    Terima kasih sahabat.

  15. firdaus86

    masihkan ada harapan untuk rakyat???
    turunlah minyak………………….
    tolong buat keje macam Tun Dr, Mahathir..

  16. saifulbukharit

    org umno dah terdesak nampaknya..kalau berani buat kabinet tergempar..cirit paklah pada ketika itu..hehe.hoi umno terimalah realiti kekalahan…sebab nawar dapat banyak kerusilah…kerusi di 5 negeri untuk Bn habis dah kosong..hehhehehehhehee..sedarlah cermin diri kikis daki di dalam diri..amin

  17. Bakal PM

    ala kesiannya saudara kat atas tu… BN kesian jer dah lebih setengah abad bertanding x menang… masa barisan alternatif dulu lg la kalah teruk BA… Pastu BN bgla negeri skit kat PR sebab apa tau takut pemimpin2 PR tu besok mati kempunan nak memerintah x dpt… so tu kira ihsan BN la… Tp korang ni mcm beruk dapat bunga… Baru dapat kerusi skit dah mcm tawan satu negara… ni la manusia2 yg x tahu malu… Org dah beri ihsan x reti berterima kasih… Kami rakyat Malaysia tetap menyokong BN sebagai teraju utama pemerintahan malaysia ni… So teruskanla dgn angan2 mat jeni korang tu…. X sedar diri baru menang skit konon2 dah dapat menang semua… kalau main bola pihak yg menang adalah pihak yg menjaringkan gol yng paling banyak… So kalau korang ni pernah bersekolah atas bantuan kerajaaan kirala sendiri kerusi BN dgn kerusi PR… Kalau dah kira cuba inform sapa yg menang???

  18. mcy

    Ya Allah kau hancurkanlah mana-mana individu atau kumpulan yang hanya mementingkan perjuangan sempit parti, pembohong, penjarah dan pengkhianat bangsa seperti kau hancurkan kaum Nabi Lut.

    Hindarilah orang-orang Melayu dari menjadi Layu fikiran, terlalu buta minda, terlalu taksub mendengar ucapan dari lidah yang membawa seribu helah, sejuta dusta. Amiiinnnn

  19. Nadrah

    Ya Allah kau hancurkanlah PEKEMBAR….. Hina Islam, Hina Nabi, Buat Islam baru……. ISLAM HADHARI………….. dah berkubor nampak Islam HADHARI…

  20. mcy

    Akhirnya Melayu rusak, dirosakkan oleh Melayu yang fikiran layu. Melayu yang sukakan yang syok didengar, bukan yang benar pada iman, logik pada akal dan sah sahih pada faktanya .

    Akhirnya menanglah kebathilan pada sesetengahnya. Bersoraklah, rianglah si bengap
    Melayu bertuankan Si Penjarah, Si Pengkhianat. Walau kampong tergadai asalkan menang sorak.

    Ya kuasa rakyat!!! Kuasa yang membawa rakyat Melarat. Kehancuran, akan tiba masanya kehancuran untuk negara jika rakyat menjadi hakim. Jika urusan ditentukan kerana ramai yang suka, bukan kerana ahli dan keahliannya. Tunggulah saat binasanya. Itu Melayu sekarang.

    Melayu yang seratus persen diperalat, sehingga mereka tidak ada ruang dan peluang untuk bangkit walau setapak pun jua. Kenapa kerana mereka bertuankan emosi buka minda dan ilmu pengetahuan.

    Akan hilang Melayu di bumi bertuah dan bercanggahlah kata-kata Hang Tuah.

  21. Melayu Tulin

    Bersepakat dengan PKR bererti bersekongkol dengan Teresa (Ayam laga). Penggubah segala macam cerita sensasi yang amat di minati terutama penyokong PKR.

    Eloklah tu Ibu segala pembohongan bagi tahun 2008.

    Bapa segala bapa pembohong 2008 pula siapa? cuba teka !! siapa betul dapat hadiah kerusi, ya kerusi rotan 31 buah dari stor barang lusuh JKR sepupu PKR.

  22. ENTAHLAH

    korang bertekak tapi takde hasil…

    org2 kampong cam aku…sesak…minyak mahal…beras mahal…gaji camtu gak…

    adik beradik ramai..bapak aku sesak nafas…

    buka pak lah sesak nafas
    bukan najib sesak nafas
    bukan anwar sesak nafas

    tapi

    bapak aku
    orang2 kampung aku yg kais pagi makan pagi

    kami ni..kami yg perlukan pembelaan

    org politik berbalah bertekak
    pengikut2 bergaduh

    kami????

  23. Mok

    Salam..

    MP Pembangkang yang kuat menipu ni.. dulu pernah memalukan negara, bila menipu kata kes ketuk-ketampi melibatkan warga China.. rupa-rupanya melayu tempatan. Tak habis-habis menipu.. agaknya janji pilihanraya semuanya tipuuu….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s