Ucapan Hari Raya Tun Dr Mahathir

Saya dan isteri saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakyat Malaysia yang beragama Islam, khususnya kepada pelayar laman blog chedet.com.

Alhamdulillah, sekali lagi dapat kita bersama-sama meraikan hari kebesaran ini setelah sebulan menjalankan ibadah puasa.

Disamping bergembira bersama keluarga, saya harap kita akan teruskan tradisi kunjung mengunjung ke rumah-rumah terbuka untuk mengeratkan lagi silaturrahim di antara kita, terutama sekali dengan rakan-rakan kita yang bukan beragama Islam.

Semoga di hari yang gembira ini hubungan kita sebagai rakyat yang berbilang kaum dan agama di negara yang tercinta ini akan bertambah erat.

Saya akan mengadakan majlis rumah terbuka bersempena dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri seperti berikut;

Tarikh : Oktober 5, 2008

Tempat : 58, Jalan Kuda Emas, The Mines Resort City, Seri Kembangan, Selangor

Masa : 10:00 pg – 1.00 tgh dan 2.30 ptg – 5.00 ptg

Kepada yang akan menyambut Aidilfitri di kampung, berhati-hatilah ketika memandu dan kami mendoakan perjalanan pulang yang selamat.

Sekali lagi saya dan isteri saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.

Dr Mahathir bin Mohamad

Dr Siti Hasmah bt Mohd Ali

1 Syawal 1429 Hijrah

nota: Jika yang berkesempatan, boleh beramai2 hadir ke majlis rumah terbuka Tun Mahathir.

3 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

3 responses to “Ucapan Hari Raya Tun Dr Mahathir

  1. sasya

    sesiapa saja boleh pergi ke??

  2. Walau terlambat dan berada di Sabah saya mahu ucapkan terima kasih kpd YAB Tun sekeluarga dan kalau diizinkan saya amat berhasrat besar untuk bertemu dengan YAB Tun pada masa terdekat, insyaallah, bolehkah ? No. tel 013 546 6474

  3. Walau jauh di Sabah hajat nak jumpa YAB Tun amat tinggi dan bolehkah hasrat ini diperkenakan ? tel 013 5466474.

Leave a Reply

