Anwar Kata UMNO Macam Israel – malaysiakini

Anwar kata UMNO sama macam Israel..ni nak tanya Anwar masa dia dalam UMNO jadi Ketua Pemuda…kira dia pun sama macam Ketua Pemuda Israel laa ek??…masa jadi Timbalan Presiden….kira macam Timbalan PM Israel laa ek..agaknya pasal dia rasa diri dia macam orang israel masa dia dalam UMNO..dia sanggup tgk ramai bumiputra lingkup masa zaman gawat 1998..ykni dengan naik kan interest rate….

Semalam beliau menuduh BN bertindak seperti Israel dimana para pemimpin sibuk mengumpul kemewahan. Ketika Israel menghukum rakyat Palestin kerana memilih Hamas, UMNO menghukum rakyat Malaysia kerana memilih Pakatan Rakyat… baca seterusnya di sini http://globalbreakingnews.blogspot.com/2009/01/anwar-umno-act-like-israel-malaysiakini.html

tapi….rakan anwar dalam PR…Datuk Mustafa Ali (PAS) kata….Pas macam Hamas..UMNO macam Fatah…ideologi sama…tapi pendekatan berbeza…

ape cite ni DSAI….dah kaut banyak masa dalam UMNO la ni kata plak UMNO macam israel…

mungkin ni strategi terbaik beliau utk bersihkan nama beliau yang sering dikaitkan dengan pihak YAHUDI…hahaha

Wallahualam

Advertisements

4 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

4 responses to “Anwar Kata UMNO Macam Israel – malaysiakini

  1. zackdanial

    UMNO , Israel , Amerika sama je .

  2. ikankecil

    salam……
    sp yg jd taik amerika???
    sp yg jd adk kesygngan yahudi mabok laknat?????
    ntah la…
    lu pikir la sendiri….

    ikankecil berenang bebas….

    wasalam…

  3. Salam,
    Kan Bang Nuar kita ini baru balik dari Turki…memanglah sedikit sebanyak terpengaruh dengan kerajaan yang diasakan oleh Atartuk yang memenjarakan Ulamak dan juga benci wanita Turki mengenakan pakaian Islam..kononnya orang-orang Turki ini orang Eropah..melutut kat orang Eropah mintak masuk dalam EC…mungkin idea yang bawak itu boleh juga digunakan untuk menasihatkan Tuan Guru Paih….Allah melarang orang Islam menjadikan orang bukan Islam kawan karib …Tapi bang nuar kita ini Kawan nak main tenis pun ambil taukeh no.ekor…nak belajaq pasai ekonomi pun ambil nasihat Yahudi ,nak jadi PM mat jenin pun mintak nasihat golongan kafir yang bermatian nak hapuskan negara Islam di muka bumi ini…hampa pikiaq lah peribadi orang ini yang menuduh Parti orang Islam (yang majoritinya dianggotai oleh Melayu-Islam)ini sebagai Parti orang Yahudi….Mungkin terpesung dengan Fatwa Tuan Guru agaknya(kerana fatwa begini selalunya dikeluarkan oleh Tuan-tuan Guru parti PAS semasa pilihanraya.Yang Mamak memahami orang yang selalu mungkir janji (16-Sept.)atau menipu ini mempunyai ciri-ciri termasuk dalam golongan “MUNAFIQ”. Wassalam.

  4. tubir

    a
    Anuar ni dah melalut …..dia ni umpama orang gila isem ……….apa yang dia cakap adakalanya betul dan sangat baik didalam kedaan tertentu ……tapi dalam banyak hal sekarang ni apa yang dia cakap ternyata atas kepentingan peribadi dia sendiri. beliau dah jadi pemimpin yang tiada prinsep dan dah jadi tak tentu arah tujuan ……boleh digolongkan meracau.Dia dah gila sekarang ni dek kerana tekanan dalam jiwanya ……jadi orang yang mengangap beliau ni hebat yang sebenarnya orang gila juga ………salam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s