Anwar salahkan BN – malaysiakini

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa penyebaran gambar bogel anggota Exco Kerajaan Negeri Selangor, Elizabeth Wong sebagai konspirasi terbaru Barisan Nasional (BN) terhadap pembangkang.

Ketua Pembangkang itu mendakwa selepas kehilangan dua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Perak, Mejar (B) Mohd. Osman Jailu dan Jamaluddin Mohd. Radzi, kini mereka diserang sekali lagi dengan isu moral.

“Ini merupakan satu permainan politik yang menyerang peribadi dan sangat jahat. Ada satu corak serangan yang melanda wakil rakyat pembangkang di Perak, Kedah dan Selangor,” katanya kepada wartawan di lobi Parlimen di sini hari ini. – utusan

nota: bila kena batang hidung sendiri, salahkan orang lain….kenapa tak salah elizabeth wong yang tidur separa bogel dengan bekas teman lelaki beliau. Mengapa tidak dinasihatkan agar berkahwin sahaja dari bersekedudukan dengan bukan suami.
Ya soal hak asasi akan dipersoalkan. Tetapi sebagai pemimpin, akhlak mulia amat disanjung.

13 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

13 responses to “Anwar salahkan BN – malaysiakini

  1. penulis_cyber

    dengar cerita ex bf dia tu melayu dari pkr….memang gempak

  2. sanizam

    anwar adalah seorang ahli politik yg cukup licik,penyebaran gambar bogel ini mungkin datang nya dari orang dalam PR sendiri,ini disebabkan mereka cuba untuk mengalihkan pandangan rakyat terhadap kebiadapan PR terhadap sultan,ditambah dengan kemurkaan sultan Selangor.mereka menimbulkan isu ,kemudian menuduh umno dan bn yang melakukannya ,walaupun siasatan belum bermula.jadi mereka mengharapkan orang akan membenci umno dan bn .ini ada kaitan dengan pilihanraya di kedah dan perak yang akan datang dimana mereka akan menjadikan isu ini agar mendapat simpati rakyat. diharap kita semua berfikir dengan sebaik mungkin agar tidak tertipu dengan tipu muslihat orang seperti ini

  3. orang bodoh dan tak sekolah aje akan dengar lagi cakap anwar ibrahim yang tak habis-habis nak tipu rakyat. jangan lupa 16 september 2008, bukan rakyat makaysia aje kena tipu malah satu dunia kena tipu dan bodoh dengan anwar laknat ni. semoga Allah SWT melaknati anwar ibrahim dan pengikut-pengikutnya. amin. setahu aku mamat yang dikatakan bekas kekasih elizabeth wong tu orang pkr jugak. ramai orang-orang pakatan rakyat kata individu yang ambik gambar dan sebar kan gambar tu yang jahat sebenarnya. maka yang ambik gambar dan sebarkan gambar tu sudah tentulah bekas kekasihnya, kerana hanya dia yang simpan gambar tu bukan nya umno. maka dia adalah jahat, dan dia jugak adalah orang pkr. so sebenarnya yang jahat dan cakap berbelit-belit adalah orang pkr. yang pelik macam mana dia boleh ambik gambar tu tanpa disedari oleh elizabeth, tak kan letih sangat elizabeth sampai tak perasan orang ambik gambar bogel dia. kecuali dia dan mamat tu baru lepas buat seks dan dia keletihan sampai tertidur dengan nyeyaknya. apa yang rakyat tidak boleh terima ialah dia melakukan seks tanpa berkahwin. ini bertentangan dengan budaya malaysia. so dia memang patut letak jawatan exco dan adun. pasal anwar tu abaikan aje, anggap aje orang gila tua yang sedang membebel. rakyat sebenarnya sudah muak dengan tipu helah anwar ibrahim, rakyat juga sudah hilang kepercayaan terhadap anwar ibrahim. bila anwar ibrahim nak buat sumpah laknat???? saiful dah buat!!!! aku tahu kenapa anwar ibrahim tuduh umno sebab ulamak bapak dia kat luar negara yang bagi tahu kat dia.

  4. amar maaruf

    kenapa tak salah elizabeth wong yang tidur separa bogel dengan bekas teman lelaki beliau. Mengapa tidak dinasihatkan agar berkahwin sahaja dari bersekedudukan dengan bukan suami.
    ………………

    kenapa tak tanya TPM awak yang dapat anak warga mongolia tu? ada nikah ke?

  5. Kuntakinte

    Salam,barvo sdr anwar penipu….. keletihan macam baru pekena barang sedap lagaknya…. teman tengok dalam TV3 je gambar sekerat… rupa mukabetul cakap sedara tu, sampai sedap DAN letih cermin mata pun tak larat nak tanggal….. Tapi yeop kalau YB Eli kata di cuma ada bekas boyfriend kemungkinan ex boyfriend ATAU ceng!!!ceng!!! ceng!!!! GIGOLO.

    Tak layak jadi WR macam sifu dia jugak… sebab tua AN War tak heran small matter sebab seperangai.

    Sedar lah rakyat bukit lanjan, tolak parti seks bebas ni.

  6. Kuntakinte

    salam, sedra sanizam mempunyai otak yang cerdas… bijak komen yang sedara lontarkan..terfikir juga otak teman… Tahniah teruskan komen sedara.

  7. tubir

    Anuar ni memang licik dan pandai membuat isu,dengan harapan tumpuan rayaat tertumpu pada satu fokus.Sebab manusia tidak boleh berfikir dua isu didalam satu masa .Kita tengoklah dalam masa semingu dua akan datang ,akan ada isu separa besar akan dibangkitkan oleh anuar dan grombolan grombolan nya .anuar ni yang sebenarnya sudah hilang aura didalam politik.Beliau dalam kedaan terdesak…macam orang lemas …akan mencapai dan berpaut kepada apa saja yang dapat dicapai .
    sebagai rayaat memang akan merasa apa yang dicakapkan oleh anuar ini ada kebenaranya…sebab cara cerita itu direka dan dengan cara penyampaian yang nampak menyakinkan .sebagai bekas timbalam perdana menteri keyakinan rayaat masih ada .Tetapi kalau dilihat apa yang sedang berlaku mutakir ni dinegeri negeri yang diperintah oleh PR …cerita nya sama saja malahan ada yang lebih buruk dari apa yang dilakukan oleh pemimpin kerajaan.Itu baru setahun memerintah ….belum lagi 50 tahun .Jika 50 tahun memerintah tentulah akan lebih teruk lagi .
    sekali lagi marilah kita tinggalkan anuar dengan labu labunya tiada sebarang keuntungan dan hanya menyakitkan hati kita saja ………Dan bagi golongan muda ….anda perlu menilai dan meneliti dengan kewajaran…….nak suruh berlajar dari pengalaman ,apa yang orang muda ada? sejarah silam? pengalaman? semua itu tidak ada ..merika ni lahir didalam persekitaran yang sudah senang …semua nya ada .
    Orang muda sekarang ini macam burung kakak tua……..orang suruh berarak tentang kerajaan ….maka keluar lah beramai memekik melaung …bawa sepanduk kutuk kerajaan……tapi kalau kena tangkap menangis …..kena gertak sedikit dah tukar haluan ……….yang sebenarnya merika ni semua kosong ….sama juga dengan soal ugama…….konun nak pulaukan barangan amerika dan zionis………cakap memang senang …….tapi cubalah buat……….mau kita duduk didalam gua …..ini samalah dengan pemimpin PAS semuanya pembohong…….dan mengunakan islam sebagai topeng perjuangan merika ……..Mereka ni sangum mengunaka ugama untuk brkuasa….Kalau dulu haram…tapi sekarang boleh jadi halal demi kuasa politik………diharap orang orang pas sedar lah merika dah ditipu oleh tuan tuan guru …penipu .Tubuhlah parti pas baru!!!gunakanlah lambang bibir sebagai simbul parti….banyak maknaya
    Wasalam

  8. Salam,
    Anwar itu menipu memang diketahui ramai..apa kena mengena dengan Muslimah Pas yang mefitnah BN dalam sidang akbar dengan eli itu…tak malu kah kamu semua…jantan-jantan kat Pas itu berilah nasihat sikit pada Muslimah Pas itu…kan sekarang dah bongkar siapa yang punya ankara itu..Hilmi setiausha kepada siapa?lu orang pikiak lah sendiri..sekarang muka nak tarok kat mana?..Muslimah Pas..orang politik hampa punak politik..jaga anak-anak kat rumah itu lebih baik..lain kali berfikr sebelum cakap…anwar ..anwar !!!dulu memang mamak hormat datuk tapi sekarang?…..

  9. Bakal PM

    Aku setuju sgt dgn komen2 diatas… wahai rakyat sekelian berfikirlah dgn akal yang waras… ikut logiknya knp disaat imej PKR tercalar teruk akibat kebiadapan terhadap sultanmuncul pula isu gmbr bogel??? dan Mat Jenin tu plk mengalihkan isu ini kpd perbuatan khianat UMNo??? Sebabnya rakyat dah x boleh nak terima pemimpin yang kurang ajar dgn sultan maka mat jenin terpaksa alihkan perhatian rakyat… pikir sejenak… tidakkah kita sedar bahawa ramai pemimpin dari PKR yang dikaitkan dgn isu salah laku moral… Ini menunjukkan pemimpin2 PKR sama skali tidak boleh dijadikan contoh dan pemimpin krn ibarat ketam mengajar anaknya berjalan… kita rakyat akan terpesong bila berpemimpinkan pemimpin yang teruk akidahnya… budaya mana kat malaysia ini yang menggalakkan hubungan seks sblm berkahwin??? tidakkah mak bapak menghalang anak2 gadis mereka melakukan seks sblm berkahwin… apakah budaya barat yg cuba diterapkan ke negara kita… Mengapa ada segelintir manusia yang terang2 menyokong dan membela mereka2 yang terlibat dalam aktiviti tidak bermoral ini??? atau pun mereka yang menyokong krn mereka juga terlibat dan melakukan perkara yang sama?? peliknya PAS yang sibuk mengenengahkan hukum hudud terlibat membela aktiviti ini… Pikir2 kan lah selamat beramal…

  10. Kuntakinte

    salam, mamak, sama je perangai dengan si AN War tu, yang kenal balun pungkok saiful ,setiausaha dia yang si Eli pun Setiausaha dia jugak, kalau Eli lelaki teman ingat sama je jalan ceritanya dgn si AN War tu……. hangpa tunggu lepas ni mesti depa kata najib suruh punya..AN War tengah pikiak dia punya jalan cerita.

  11. kalau macam ni la gaya orang2 umNO punya hujjah jangan harap la nak menang pru akan dtg

  12. Bakal PM

    alahai pendi…

    x payah hujah pun dah tentu menang… ada ker sejarah2 sebelum ni UMNO x dapat memerintah??? Aku dari kecik sampai besar di bawah pemerintahan BN… Syukur rasanya… Simpanlah angan2 tok kadok kau tu… Opps silam angan2 mat jenin kau tu… Sama je dgn perangai bos dia… KUAT BERANGAN…….!!!

  13. Salam

    Mmg nampak sangatler permainan PKR….dah goyang ar tu biler imej dier dah tercemar….jgn lupe wahai PKR…korunk dah mule bermain ngan kedaulatan Sultan….sendiri mau ingat ler kan….hak hak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s