Perhimpunan Bermula..

Tetapi bagaimana mana dengan penerima politik wang..si pemberi dah kena..penerima?
takde tindakan??

untung lah macam ni

2 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

2 responses to “Perhimpunan Bermula..

  1. zackdanial

    BODOH tulah namanya UMNO

  2. radensabri

    aduhai che mamat…. che mamat siparang kontot.
    assalamualaikum.
    wak rasa nak bercakap dari skop berbeza pula. mungkin pahit sikit kali ini. namun kalau sungguh-sungguh nak memikat hati rakyat kali ini, pak najib mesti juga bebrbuat sesuatu.
    corong teleskop wak dituju kepada kaum wanita pemimpin kita. sudah sampai masanya pemimpin wanita islam mula bertudung. tidak berdosa pun. bukan pakai purdah. sekarang ini sudah ramai orang melayu islam bertudung. malu apa – malu siapa. orang sekarang sudah ramai ke mesjid dan surau berkat kesungguhan memartabatkan syiar islam. namun impaknya hanya terkena pada orang kampungan macam wak ni saja. kenapa kita takut sangat nak suruh orang islam bertudung. takut tidak popular lagi ke. atau takut hilang undi.
    fikir tu … memang kena fikir. kalau benar sayang dan sungguh cinta pada islam berubahlah bermula dengan diri sendiri.
    peduli apa kalau yahudi laknat dan nasrani khianat tidak terima kita. kan masih banyak lagi negara islam di dunia ini yang boleh dijadikan rakan niaga. tunjuk contoh dan jadi contoh. fikirkan apa rakyat kita kata. fikir pasal hati dan perasaan mak senah dan nek piah dikampong. mereka lihat itu semua. lantas mereka berpesan pada cucu cicit supaya berhati-hati,
    jangan jadikan dua tiga kerat pempuan bertudung buat salah kita terus koner mengatakan dan memburukkan wanita bertudung.
    wak rasa sejuk hati bila melihat pemimpin wanita kita bertudung. tak kisah you nak belajar ke benua mana sekali pun. dengan izin allah, bermula tutup rambut akhirnya berterusan dengan mengikis sifat mazmumah kita.
    cam mana tok najib ?. wak rasa sudah elok dimulakan sekarang sebagai menyahut seruan untuk berubah. peduli apa orang nak kata. itu cuma beberapa kerat geng pengampu saja. tapi ingat berpuluh ribu rakyat menunggu. kemudian diteruskan peringkat demi peringkat.
    tak percaya cubalah !. nanti ramai lagi puteri akan menyertai umno.
    wak cuma cadangkan saja.
    siapa lah wak ni.cuma anak kampong… tapi wak beranikan diri kerana sayangkan bangsa melayu. kalau hal lain kita boleh bertegas hal kecil begini tak kan tak boleh kot.
    dah ramai tentera dan polis wanita kita beruniform dan bertudung bukan main manis dan menawan sekali. kerana yang bakal menjadi penyokong ialah para graduan berpendidikan dan sudah mampu berfikir untuk buat keputusan. mereka ke parti pembangkang kenapa…..
    itu saja pandangan wak. wassalam.
    hidup islam bermatabat melayu !!!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s