Tahniah YB Khairy, DS Sharidzat dan YB Rosnah

Mulakan kerja anda semua segera. Rapatkan barisan dan kuatkan UMNO

8 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

8 responses to “Tahniah YB Khairy, DS Sharidzat dan YB Rosnah

  1. hatiminda

    sangat menyedihkan umno kerana pemilihan pemuda yg memilih liabiliti legasi abdullah sbg ketua pemuda…..susah nak cover sejarah hitam khairy

  2. al_raudha

    salam,
    buat kj jangn poyo sgt walaupun dah menang.blm tentu PR13 umno boleh menang besar.rasanya umno kalah besar pun sbb kj gak

  3. Arjuna Mencari Cinta

    24 Mac. Arjuna berada disebuah bangunan besar.Kesempatan melihat ragam manusia melobi, sempat juga membayar bil tertunggak sebuah institusi kewangan yang sememangnya berada dalam bangunan besar tersebut.Ada dua lelaki sedang berbicara pasal duit, upah dan
    pemimpin pillihan semasa Arjuna mengisi borang di kaunter. Tengah malamnya Si Kera Jantan yang menang . Bodoh fikir Arjuna…Lepas ni bangsa melayu pun kena jual..

  4. Arjuna Mencari Cinta

    Arjuna Mencari Cinta: 24 Mac. Arjuna berada disebuah bangunan besar.Kesempatan melihat ragam manusia melobi, sempat juga membayar bil tertunggak sebuah institusi kewangan yang sememnagnya berada dalam bangunan besar tersebut.Ada dua lelaki sedang berbicara pasal duit, upah dan
    pemimpin pillihan. Malamnya Si Kera Jantan yang menang
    Bodoh fikir Arjuna.lepas ni bangsa melyu kena jual

  5. ariff

    Perwakilan pemuda, wanita dan puteri telah membuat pilihan yang tepat dan bijak.
    Tahniah KJ…

  6. tubir

    Siapakah beruk jantan tu? tapi lebih baik jadi beruk jantan dari jadi langau dibangunan besar tu kan .Apa salahnya khairy menang dan menjadi ketua pemuda umno.beliau ada gaya dan ada karisma sebagai seorang pemimpin muda masa kini.biarlah dia memimpin golongan muda didalam umno dan membawa masuk orang muda melayu kedalam arus umno.kata umno nak berubah.Ini kan satu perubahan ………..Tak mudah nak jual negara …….bukan khairy tu sorang ja didalam umno ………
    Ramai orang diluar berlaku kurang adil kepada khairy …….terutama bagi pihak pembangkang ……….kenapa parti pembangkang takut sangat pada khiry?Walaupun beliau merupakan menantu kepada pak lah ….tetapi beliau tidaklah duduk diam saja …….beliau berkerja kuat untuk menang ……..dan beliau kerja kuat untuk parti…….walaupun ada yang memandang serong kepada nya ………inilah penyakit didalam umno.dan orang melayu sendiri.Diusia yang masih muda beliau mempunyai banyak masa untuk belajar dan beliau mampu menjadi pemimpin yang baik .Di bandingkan dengan Mukriz beliau pemuda yang sudah tua ,begitu juga dengan khir toyo.Diharap khir dan mukhriz tidak menjadi petualang atau gunting didalam lipatan kepada pemuda ……Dan kepada khiry janganlah menjadi sombong dan lupa diri …….lihatlah dan dengarlah golongan muda diluar sini .Janganlah hanya tumpukan kepad orang orang umno saja …….buktikan anda mampu melakukan nya .

  7. Dr rosdee

    Untok bersama menghayati disebalik kemenangan KJ.
    Terlalu agresif tampa ilmu dan pengetahuan luas dalam memimpin boleh mencetuskan huru hara.

    Permainan tangkap dan penjara dengan tangkap dan lepas dalam akta kesalahan yang sama ,rakyat malaysia tak begitu lemah pemikirannya. 2 3 ratus perwakilan tak boleh dibandingkan dengan 2 juta ahli umno,inikan pula 20 juta rakyat malaysia.

    Tenang menangani musoh mesti ada pada sifat pemimpin. mudah melompat bukan sifat HanTuah.Paling mudah contoh Dr M , senyum je tapi power.

    Rambut pemimpin membayang pemikiran nya.
    Selekeh dan kusut masai menunjukkan pentakbiran yang kelam kabut.

    Belum keputusan diumumkan dah tahu menang.

    Saya berpendapat Umno boleh menangkan hati rakyat serta najib akan berjaya membawa perubahan dan berjaya.syaratnya KJ mesti hujan di pagi hari jika mahu panas hingga ke petang.

  8. Bakal PM

    sebenarnya YB khairy memang mempunyai kewibawaan dalam memimpin… pihak pembangkang takut sekiranya UMNO ada pemimpin yg begini… Dr. M x suka Khairy tu mslh diaorg… tp jgn nak jd pembangkang pulak… kalau dah dia ketua selagi x memudaratkan kita kita kena setia… jgn sembah derhaka… mungkin semua yg terjd sebelum ni adalah propaganda musuh2 beliau…. yg penting semoga YB khary terus maju kehadapan…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s