Tak bermoral pun masih diperlukan…?? ketandusan pemimpin ker?

Seperti diduga, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Bukit Lanjan, Elizabeth Wong akhirnya menerima tawaran yang dibuat oleh Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim untuk kekal sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor dan ADUN kawasan berkenaan.

Keputusan itu dibuat oleh Elizabeth kira-kira tiga jam selepas tawaran itu diumumkan oleh Khalid selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan Exco tengahari Rabu.

7 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

7 responses to “Tak bermoral pun masih diperlukan…?? ketandusan pemimpin ker?

  1. Bakal PM

    Khalid mengucapkan Pakatan Rakyat memandang serius isu moral dan isu peribadi.
    Ditanya sama ada keputusan ini bermakna kerajaan negeri tidak menganggapnya sebagai satu isu moral, Khalid berkata: “Iya, isu moral, tetapi tidak ada kenyataan yang paling sahih. Seseorang itu dianggap tidak bersalah selagi tidak dibuktikan.”

    Bukti sahih apanya lg… dah satu malaya tau dia melakukan perbuatan salah laku moral so knp x ambik tindakan jer… nampaknya bg PR x kisahla macam mana pun moral wakil rakyat mereka yg penting mereka dpt terus berkuasa… semoga MB merah kuning nanti dapatla jawab tentang amanah bila ditanya diakhirat kelak samada beliau mencegah maksiat atau menggalakkan maksiat…
    kalau pemimpin bergelumang dgn maksiat x mustahil yg dipimpin juga melakukan aktiviti yg sama… yg penting nik ajis cakap lembu pun tau tutup kemaluan… jd jgn nak ceroboh hak peribadi lembu dgn meninjau2 kemaluannya ye… apa dah jd…

  2. mopimopipopo

    bior la beliau dah orang suke nak buat macam mana kan beliau aktivitis masyarakat tapi perangai…..aduhai…..tuhan jer la yg tahu……eee”eeehhhh lepas tu nak kaber line kata di aniaya ntah-ntah sendiri yg ketip gambar tu maklum la baru lepas syok-syok ma ,mabuk-mabuk mana sedar…tau tau dah keluar kat intranet malang nasib…….

  3. Bakal PM

    nak tanya, dengar khabarnya dia ni malas cukur bulu ketiak kan… bukan apa nak tgk gmbr tu malasla nanti takut dapat dosa… tp kalau benar bulu ketiak panjang mcm mana lagamaknya dia nak jaga rakyat… sedangkan bulu ketiak tak terjaga inikan pula kebajikan rakyat…eeiii pengotor la…. mesti berlambak setan-setan bergayut kat ketiak dia…

  4. Abang clean

    Auw Elli, mwahh

  5. onmu

    sudah ler…ko pk parti org je…cuba ko tgk BN tu..si so lek tu yg terang2 x bermoral pun ada dlm kepimpinan parti BN…sama jer 2 x 5…

    • mopimopipopo

      sudah ler…ko pk parti org je…cuba ko tgk BN tu..si so lek tu yg terang2 x bermoral pun ada dlm kepimpinan parti BN…sama jer 2 x 5…
      [reply]

      aih bukan si SOLEX tu dah letak jawatan ke…..apa da budak SOLEX tu tau malu ma, tu la pasal kluar jer fideo dier terus letak jawatan tp si ELLIE chen nie tak pulak takpe muka tebal…..makeup pon tebal orang dah suka nak buat mcm mana
      “TEPUK DADA TANYA IMAN,JGN DI TANYA SELERA KALAU SELERA YANG DITANYA MACAM MACAM YANG BOLEH JADI”

  6. Bakal PM

    Masa soi lek tu dulu xde pun org2 melayu khususnya UMNO terkinja2 menyokong kemaksiatan… berbeza dgn si berbulu ketiak lebat ni… ramai muslimah PAS yg terkinja2 membela maksiat…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s