Husam vs Ezam = Husam Cabut Lari..

Apa sudah jadi dengan calon Tim Presiden Pas ini…semalam sepatutnya berhujah dengan Sdr Ezam….tapi tarik diri saat akhir…

berita penuh

http://umnobtp.blogspot.com/2009/05/ezam-vs-husam-husam-bacul-chicken-run.html

Advertisements

4 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

4 responses to “Husam vs Ezam = Husam Cabut Lari..

  1. MJeng

    Haha.. Setau aku Husam Dgn Zahid Hamidi.. Zahid Hamidi yg bacul.. Yg budak Ezam ni pegi syiokk sendiri kat situ pessall..?
    Dah giler glamerr? Ingat Orang Umno nk bagi ke ngko jawatan??

  2. kuntakinte

    salam, dasar pengecut memang macam tu, ayam jantan di kampung je layaknya.

  3. merenung kelangit

    Ezam patut diberi peluang kedua untuk membuktikan dia setia kepada UMNO. Husam ni memang jahat. tujuan dia berbaik dengan AIDS ni semata mata nak musnahkan UMNO. sedarkah, kalau dia musnahkan UMNO, bermakna dia nak musnahkan Melayu. Musnah Melayu, musnahlah Islam di Malaysia sebab Melayu/Islam paling ramai dalam UMNO. UMNO ni hina sangat kah?

  4. saudagar lempoyang

    apa yng dikatakan olih saudara ezam adalah betul belaka tak kira apa parti pasti ada rasuah pada hekmat saya ezam nak semua parti bersih ingin saya nyatakan d sini pada ezam ia akan kecewa apa yg d harapkan kerana sistem yg diamalkan tidak mencari tuhan jika tuhan yg d cari pasti akan dpt kasih sayang pada semua manusia akan makmurlah dunia sekian

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s