KEPUTUSAN MANEK URAI

N41: MANIK URAI (12,293)

KEPUTUSAN

1.MOHD FAUZI ABDULLAH (PAS)…….. 5,348

2.Tuan Aziz Tuan Mat (BN)………. 5,283 Jumlah mengundi………………. 10,631

Peratus………………………… 87%

Undi rosak…………………….. 117

Majoriti……………………….. 65

Penyandang: Ismail Yaacob (PAS)

Undi diperolehi………………..5,746

Majoriti:……………………..1,352

nota: Tahniah kepada PAS dan BN….syabas jentera BN yang berjaya mengurangkan majoriti dengan sangat berjaya

mungkin sudah tiba masa bagi PAS utk muhasabah diri mereka sendiri…jangan terlalu angkuh..menolak perpaduan demi kepentingan umat melayu ISLAM.

4 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

4 responses to “KEPUTUSAN MANEK URAI

  1. Abu Nuha

    Yg tolak perpaduan tu UMNO!
    Bangang betul ekau ni…tak paham2!
    Mmg tadak otak ekau ni…!

    • Bakal PM

      aku confirm kau ni org hutan yg x de TV kat rumah… dey macha org dah zaman IT la skarang … kau x tgk TV ker sapa yg bg ucapan menolak kerajaan perpaduan yg diri sendiri cadangkan…. tula kedekut sgt… kat seng heng boleh hutang kalau nak beli TV… bayar bulan2…. bebal… asyik kena kencing jer… dah terang2 beruk 3 ekor aritu buat kenyataan kat media… semua siaran ada keluar masa berita… bahlol… ala sedihla aku dgn tahap kenaifan kau ni…

      • Palohotox

        Salam Brader..

        Mcm ni ke orang umno punya perangai.. Siap label org beruk..
        Kalau ko ckp orang beruk.. sama macam ko ckp kat diri la bro..

  2. Bakal PM

    label beruk buat mereka yg senang2 kata org tak de otak… kau ni mcm aku cakap serupa ulama politik kau… kalau sekutu kau x payahla nak komen … kalau org lain semua salah… tu x nak komen ker kat abu nuha??? sudahla bapak borek anak rintik… mcm mana perangai tok guru politik kau mcm tula perangai kau… salah sekutu sendiri walau depan mata tak nmpk… salah org lain kat seberang laut terang je mata kau…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s