Majlis Aidilfitri UMNO Bahagian Ampang

Anda semua dijemput ke Majlis Aidilfitri UMNO Ampang yang akan diadakan seperti berikut:

Tarikh: 19 September 2010

Masa: 8.00 malam

Tempat: Perkarangan Pejabat UMNO Bahagian Ampang

Pusat Komersil Ara Ampang

Jalan Ampang

Datanglah beramai2 dan bersama-sama kita mengeratkan ukhwah sesama kita.

1 Comment

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

One response to “Majlis Aidilfitri UMNO Bahagian Ampang

  1. Sabby Gray

    Salam,

    kalau UMNO nakmenag dalam PRU 13 nanti ,apa yang patut di buat ialah,Buat kerja ,Jangan Sombong dengan apa yang anda ada dan dapat . Sebab dari pandangan saya ,berkerja tapi tak nampak apa yang di buat !!!!! Bilas pergi pejabat tak ada ,bagi apa apa surat sokongan tak di sain tgal macm tu je jadi makanan tong sampah mereka .

    Sikit komen untuk ketua wanita Umno,Ketua Pemuda Umno dan suruhan jaya suruhan jaya serta Tmblan timbalan dan entah apa apa position lagi lah yang saya rasa bagai nak muntak nak sebut pun.

    Dato Ismail Kijo- Jangan lah depan DS Najib tadi siang di Taman Dato Ahmad Razali ,kata kit akena kerja keras dan raayat harus di penting kan ? Betul ke atau nak bodek boss?
    Kalau Dato tak arrogant dan tak sombong mesti dato di sayangi di Ampang Khusus nya ,tapi banyak nya tadi orang orang de belakang saya tadi masa dato bercakap ,Dato di boo secara perlahan olih orang orang MNO dato sendiri?? Saya hadir sebagai PERMERHATI.

    Aziz Derus – Anda menbesar bersama saya ,saya masih teringat semasa kita berada di dalam zaman remaja ,sungguh pemalu dan bersopan ,tapi tak sangka bilas dah besar dan tua ada sikit je kuasa ,tak banyak pun ,tak tau lah apa yang nak di sombongkan sangat? Ketuk pintu rumah anda serah borsng – nah sampai sekarang tarak news langsung dah selamat di tong sampahkan – padahal masa menbuang undi walau pun hati ini penuh kebencian ,tetap ku undi calon calon UMNO/BN.
    Ketua Wanita Bahagian Kg Melayu – Kak Midah – Ingat lah masa akak duduk kat setinggan kat Sri Tanjung dulu tak da pun hidung tinggi ,sekarang kalau nampak pun tak pandang ,jangan kan nak tegur ,siap kalau ada jemputan kenduri kawin kat Kg Melayu tu ,nak ny akalau ada si smail kijo tu ,mula lah mengekor macam langau hingap bangkai .- ini kenyataan ya terjadi di hadapan mata kami.
    Dr Rozaidah – Buang lah sikap nak tunjuk glamer dan asyik nak shopping je ,bila pergi pejabat tak pernah ada . Dulu bertudung ,dah dapat sikit kuasa itu pun Khir Toyo rekomen ,kalau tidak duk lah rawat gigi orang tak kira lah pembangkang ke pencacai ke .Sekarang Nah lihat orang orang UMNO yang baru je dapat title dan kuasa sikit baru tu ,dah jadi macam kaduk naik junjung.

    Jadi buang lah perangai ego,sombong dan berlagak tu ,untuk semua yang disebut di atas dan juga kuncu kuncu yang sebahagian nya merupakan teman teman persekolahan ku dahulu.
    Kalau nak menag berubah ,kalau tak PKR semakin pandai mengambil hati ,walau pun banyak di tolong olih gangster gangster India .
    Ini pandangan ikhlas dan saya tidak berminat untuk menjadi ahli mana mana parti ,cukup lah sekadar menpunyai kawan kawan bloggers dan buku politik yang saya kumpulkan di zaman remaja saya . Juga teman istimewa saya LAP TOP NI Lah.

    kalau tak berubah jugak ,sorry nampak gaya nya PKR lagi lah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s