PRK Penanti…BN mungkin tidak bertanding

PM Najib menyatakan kemungkinan BN tidak akan bertanding pada PRK DUN Penanti sekiranya SPR memutuskan bahawa kerusi itu dikosongkan. Tetapi keputusan ini bergantung pada keputusan sebulat suara parti komponen BN.
Penulis bersetuju sekiranya BN tidak bertanding. Bukan seba takut kalah tetapi sudah menjadi trend akhir2 ini. Terdapat banyak isu rakyat yang harus ditumpukan oleh BN dan kerajaan seperti isu kegawatan ekonomi dari melayan ‘psywar’ PKR yang asyik dengan PRK.
Nasihat buat PKR…jgn buang masa rakyat…letaklah calon yg layak bertanding dan bukan calon tangkap muat!!

4 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

4 responses to “PRK Penanti…BN mungkin tidak bertanding

  1. Walaupun PR tidak ada Utusan Malaysia, tidak ada Berita Harian, tidak ada RTM, tidak ada TV3, tetapi PM Najib tetap fobia juga.

    10 tahun dulu, kalau BN letak tunggul pun boleh menang, sekarang dah terbalik.

  2. Sekurang-kurangya tak adalah pentas orang yang gila microphone nak berucap.

  3. Boycott-umno

    trend akhir2 yg ko maksudkan tu sebenarnya trend penolakan rakyat terhadap BN sekaligus menyebabkan korang takut.

    terus terang jer la korang da makin takut.

    dan lebih baik buang masa rakyat dari buang duit rakyat yg biasa korang lakukan. ditambah lagi pulak dengan calon BN ni byk yg tong taik tp masih x letak2 jawatan.

  4. Bro_ChickeN

    Pilihan yang tepat… Tak payah letak calon.. Biarkan PKR menang tanpa bertanding.. Sebenarnya memang menjadi permainan PKR utk kekalkan momentum pilihanraya… Supaya org ramai ingat kpd sejarah PRU 12.. BN harus teruskan bekerja memenangi hati rakyat.. Insyaallah PRU 13 akan menjadi kebangkitan BN untuk menguasai kerajaan 2/3… HIDUP BN.. HIDUP UMNO///

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s