Teresa dakwa makanan diberi ‘lebih baik sedikit daripada makanan anjing’ – Malaysiakini

Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok Suh Sim hari ini mendakwa makanan yang diberikan kepadanya ketika ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) adalah `lebih baik sedikit daripada makanan anjing’.

Beliau menafikan pernah menyamakan makanan yang disediakan kepadanya ketika ditahan pada 12 hingga 19 September lalu ‘seperti makanan anjing’.

Beliau menyalahkan Utusan Malaysia yang didakwanya memutarbelitkan kenyataannya berhubung perkara itu.

Utusan Malaysia sebelum ini hanya memetik kenyataan Teresa mengenai perkara tersebut daripada laman web Malaysiakini. – Utusan.

8 Comments

Filed under Berita & Aktiviti Pemuda

8 responses to “Teresa dakwa makanan diberi ‘lebih baik sedikit daripada makanan anjing’ – Malaysiakini

  1. Melayu2008

    Suka hati kau lah teresa woi..Aku dah makin meluat tgk muka kau. dah macam anjing…Eh! lebih baik sedikit dari anjing…sumpah aku agar kau sengsara…

  2. tubir

    teresa ni memang pandai berbohong .Cuba ulang tayang kenyataan dia semasa baru dibebaskan dari tahanan dulu ,semuanya dirakam .orang ramai menilai beliau pandai memutarbelitkan fakta dengan menyatakan apa yang dimaksudkan lain ,dan apa yang ditulis oleh wartawan lain …..
    Kepada teresa jangan sangka semua orang ni bodoh ,dan boleh kau tipu ,sekarang rayaat dah tengok macam mana puak pembangkang melakukan sesatu ……kami sebagai rayaat menilai kamu semua ……..Kamu tak akan dapat memerintah Malaysia ni……ingat lah ……….
    kalu kita lihat semasa teresa memberi kenyataan akhbar bersama biro pengaduan awam dari jabatan perdana menteri ternyata teresa gugup ,dan air mukanya dan gerak matanya bertentangan dengan apa yang beliau cakapkan ….ternyata apa yang teresa katakan adalah bohong ………belajarlah kalau nak jadi pembohong yang hebat …….ya teresa .

  3. Bakal PM

    teressa ni kan anak didik mat jenin yg paling mat jenin syg… ala mestila dia pandai menipu mcm yg mat jenin slalu buat tu… tp yg sedihnya dua2 ni kuat berangan jer…

  4. penyapoo

    lidah bercabang rupe pompuan ni,

    mmmm telinga aku blm pekak laaa, dengar ape yg ko cakapkan kat berita aritu

  5. Shah

    moderate your language and respect your maruah lah !!!

  6. clemenza

    ooo..mknn mcm anjing..dia bela anjing tak ingat..azan bising konon..anjing dia menyalak mlm2 tak bising?berak kencing merata2..malas nk jaga lepas pas2 jd anjing gila gigit org melayu,melayu tak bising pun…babi ko bela busuk nk mampus..bela kt kg melayu..melayu tak bising pun..ok la klu ko tak nak masjid ada speaker,tulisan jawi semua..tp melayu pn ada syarat jg,cina tak bleh bela anjing,babi,tak bleh bising time korang mati,tak bleh bakar colok korg yg busuk tu..

  7. Kuntakinte

    Salam, nanti suruh Kerajaan buat penjara kemunting macam Hotel 5 star, makan 5 star, tidur 5 star, teman salah seorang menawar diri ditangkap ISA. jam tu Akta ISA terbaik di dunia. kah..kah..

  8. assalamualaikum semua

    selamat raya.. maaf zahir batin semua!
    tentang taressa ni malas nak cakap .. apa dia ingat dia jer dapat makan steak dalam lokap ..berjuta orang yg duduk dalam lokap.. lagi teruk makannya ..dia pulak yang banyak bunyi… paham ler nama pun lokap… bukan hotel… isk isk tu yang silap ..teman rasa patutnya di bagi sebat sekali …iyor dia tahu seksanya makan berbaring sebab tak boleh nak duduk… baru ada akai … baru betui merasa siksa lokap… banyak bunyi pulak … teman makan nasik dengan kicap pun sedawa… alhamdulilah dia pulak lebih… bagitau jer lain kali sapa yang masuk lokap oasal ISA bagi jer betui-betui makanan anjing ..baru berakai

    sekupang dua terpikior cukup mara benor..perangai dema pun udah macam anjing …. isk….. isk….. dema tau ker gamaknya ngaper anjing tu di haram kan….he he he ….. komer jangan gelak tambah penyokong kuat hindraf… PKR.. jawab ler kalau miker handel benor

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s